ROMANTYCZNE WDZIANKA

Uczestniczki Knitting Info Forum on-line to wdzianko czy bolerko/ jak kto woli/ nazwały "Romantyczną Bluzką". Ja zrobiłam w sumie 5 takich wdzianek. Są troszkę żmudne do zrobienia, chodzi oczywiście o to że trzeba zrobić sporo kwadratów/w moim przypadku 100 szt./ no i potem cała reszta czyli rękawy i obrobienie. Pierwsze 2 białe wdzianka zrobiłam z kordonku Aria Ariadna szydełkiem 2,5. Trzecie zielone zostało wydziergane z Virginii szyd. 2,5. Czwarte powstało z turkusowej Virginii szyd 2,5. Tutaj zmieniłam sposób wiązania. Ostatnie piąte to czarna Perle5 szyd 2,5. Czarne wdzianko to rozm 36 a pozostałe 38. Przy drugiej pracy nauczyłam się robić kwadraty bez odcinania nitki, według tego samego wzoru robiłam sweterek dla dziecka o czym pisałam wcześniej.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

śliczne te wdzianka!!!!
mogłabym prosić o opis albo wzór wykonania? na mejla agnieszkamisiewicz4@wp.pl
bardzo proszę

Anonimowy pisze...

Jestem pod wrażeniem Pani prac, są urocze. Czy mogę prosić o jakieś wskazówki do wykonania takiego wdzianka (może jakiś schemacik :))? mój mail lena.krol@googlemail.com
Bardzo proszę i dziękuje

Jednorożec

Jednorożec na wakacjach :) 

Popularne posty