SIATECZKA - TURKUS

Tą zrobiłam zdecydowanie szybciej, już nie musiałam nic wymyślać, bo rozmiar ten sam no i nie łączyłam rzędów /ślimaczek/. Teraz może być trochę nudno bo kolejka się wydłużyła, muszę jeszcze zrobić - 2 czarne, 1 turkusową, 1 amarantową.Rozmiar: 36 - 38 na wysoką osobę
Materiał: 200g wł. Sonata - 70% bawełna, 30% wiskoza - 100g/294m
Szydełko: 3,5

P.S.
MAŁGORZATA, TICON, MAKNETA, REN_I, ALLA-ALLA,ROBACZEK15,EVE-JANK
bardzo dziękuję za miłe komentarze.
ANNA dziergaj, dziergaj.
ALICJA11 dziergam, dziergam.
ZULKA niestety nie potrafię zamieszczać u ciebie komentarzy.
MICHALINA czy spotykałyśmy się w moim sklepiku? Jeśli tak, to zapraszam na pogaduchy, bo nadal tam jestem tylko w innym charakterze.
TRUSKAWECZKA miło mi, do ciebie też chętnie wpadam.
PRZEMEK już nanoszę zmiany.
POCZWARKA masz rację, czasami tzw. ulepszenie psuje końcowy efekt.
EDIT juz zajrzałam i będę zaglądać do ciebie.

16 komentarzy:

Małgorzata pisze...

Piękna w swojej prostocie.Odpowiednia na obecne upały :D
Pozdrawiam !

Anonimowy pisze...

Cóz tu duzo mówię? Piekna, i już !

Pozdrawiam: Przemek
www.szydelkowo.bloog.pl

ticon pisze...

Świetne te siateczki! Zwłaszcza rękaw mnie zadziwia, bo tego zrobić nie umiem...

makneta pisze...

Śliczne, kolor i wykonanie, po prostu super!

Anna pisze...

niby prosta a fajna, aż korci żeby sobie taką udziergać ;)

ren_i pisze...

piękna turkusowa siateczka
pozdrawiam

alla-alla pisze...

Piękna !!! I ten kolor! Podziwiam szybkość wykonania :)

alicja11 pisze...

Już chwaliłam ,ale zrobię to jeszcze raz bluzki piękne w prostocie i te właśnie najtrudniej wykonać.Dziergaj kolejne .Pozdrawiam!!

Ula Zygadlewicz ~ Zulka pisze...

Zapraszam na moje Urodzinowe Candy.

Unknown pisze...

Ja z innej beczki. Dlaczego nie będzie sklepiku? Gdzie "pogadamy"?
Pozdrawiam. "Kulawa" babcia Michalina.

robaczek15 pisze...

Ładna tuniczkę poczyniłaś. Jeszcze tylko jakiś topik w podobnym lub kontrastowym kolorze i efekt super! Pozdrawiam słonecznie :) Katarzyna

☞ Agata 📚 Bookstagram pisze...

Bardzo lubię do Ciebie zaglądać. Pozdrawiam serdecznie:)

alterego-poczwarka pisze...

Prześliczna, tak jak i jej poprzedniczka, kolor bardzo letni - często najprostsze rozwiązania przynoszą zaskakująco ciekawe efekty. Pozdrawiam letnio-słonecznie ;-)

Anonimowy pisze...

Piękna ta siateczka fajna na lato
pozdrawiam eve-jank

Przemek pisze...

Hej tu Przemek z www.Szydelkowo.Bloog.pl...
zmieniłem adres blooga na:

www.Szydelko-I-Druty.Bloog.pl
Serdecznie zapraszam :)

Edit pisze...

Piękne prace widzę u Ciebie, niektóre serwetki również dziergałam. Zapraszam do mnie gdzie różne cudeńka zamieszczam
http://cud-edit.blogspot.com/

Jednorożec

Jednorożec na wakacjach :) 

Popularne posty