ZACZYNAM... SEZON SIATEK

Opanowały mnie siatki czyli bluzki siateczkowe, te same co w ubiegłym roku. Ta jest pierwsza, ale mam już następne zaczęte, każda w innym kolorze i każda na innym etapie produkcyjnym.


Rozmiar: 38
Materiał: 230 g wł. Miya Altun Basak - 100% bawełna - 50g/125m
Szydełko: 3,0 i 3,5

P.S.
MONOTEMA też tak mam, a ostatnia ilość rozpoczętych robótek, to ... to już nadaje się tylko do lekarza.
BEAN ale gdy zimno, też można nosić z cieplejszą bluzeczką pod spodem.
LACRIMA pozwalam.
EVE-JANK co tam taka siatka w porównaniu z twoimi cudeńkami.
ALICJA11 zastanowię się.
VIOLETTA666 tak, prawie zawsze.
DEHAJOLA dziękuję za brawa.

7 komentarzy:

monotema pisze...

Pozazdrościć, też chciałabym jakąś siatkę, ale co zacznę, to rzucam, bo zawsze jest coś co mi nie pasuje.

bean pisze...

Super. Takie siateczkowe bluzeczki są jak najbardziej pożądane latem :)

Lacrima pisze...

Hmmm chyba zgapię :):):)

evejank.blogspot.com pisze...

super jest bardzo mi się podobają takie bluzki a jakoś nie mogę się zmobilizować

alicja11 pisze...

Zapraszam do zabawy w 10 zdjęcie :)
Szczegóły na moim blogu.
Pozdrawiam

Violetta pisze...

o tak takie siateczki są bardzo fajne :) i można je nosić praktycznie zawsze :)

dehajola pisze...

fajnie to wygląda-brawo

Jednorożec

Jednorożec na wakacjach :) 

Popularne posty