RULONIKI

Widziałam taki naszyjnik na którymś z blogów i na Raverly, ale niestety, teraz nie mogę odnaleźć tych miejsc. W najbliższym czasie pobuszuję po blogach i postaram się podać linka do mojej inspiracji. Od siebie dodałam kwiatka.

Upłynęło tylko troszkę czasu a już otrzymałam podpowiedź skąd pochodzą ruloniki - proszę zerknąć, jakie są cudne, to ta strona Raverly.
ANONIMOWY dziękuję.


Materiał: wł. Aldona - 30% wełna 70% akryl - 100g/165m
Druty: 4,0

Szydełko: 5,0

P.S.
ELA17, JOANNA, ALICJA11, JUTA, KOKOTEK, FLORENTYNA, MALAALA, ANONIMOWY, EVE-JANK
dziękuję za cudne komentarze.

9 komentarzy:

Ela 17 pisze...

Pieknie to wygląda

Joanna pisze...

Jakie super.
Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

alicja11 pisze...

Proste a jakze urocze i dostojne jednoczesnie.

Juta pisze...

Fantastyczny i pomysł i wykonanie:))
Pozdrawiam

Iwona pisze...

Uwielbiam włóczkową biżuterię, a ta propozycja naszyjnika odpowiada mi w każdym calu :)

Florentyna pisze...

Baaardzo mi się podoba;-)
Pozdrawiam cieplutko.

malaala pisze...

Cudny naszyjnik!!!!Pozdrawiam!!!:)

Anonimowy pisze...

http://www.ravelry.com/patterns/library/sevencircle

evejank.blogspot.com pisze...

Bardzo ładny

Jednorożec

Jednorożec na wakacjach :) 

Popularne posty