SUMMIT

LinkNareszcie skończyłam. Pierwsze spotkanie z Summitem, to Ravelry. Tłumaczenie wzoru otrzymałam od Reni, za co bardzo dziękuje.






Wielkość: 185 cm X 75 cm
Materiał: 140g wł.Smyrna Gold Wool Linate - 100% wełna - 50g/200m
Druty; 4,0


Szal do kupienia TUTAJ

P.S.
GOOOCHA, ALICJA11, KASIA, SZYDEŁKOWE CZARY-MARY, VIOLETTA666, LAMIKA88, MAGOTKOWO, AGNIESZKA M,KORALIKI BEATY, SAMOSIA, BEAN, MAGDALENKA
aż się zarumieniłam z wrażenia. Dziękuję.
ANONIMOWY
ma prawo ci się nie podobać. Szanuję to. Dziękuję za komentarz.

15 komentarzy:

*gooocha* pisze...

O matulu, jakie cacuszko!Pełen zachwyt!!!

alicja11 pisze...

Piekny i kolorek wdzieczny...

Unknown pisze...

Kolor cudny !!
Szal jeszcze ładniejszy.
Pozdrawiam serdecznie.

Szydełkowe czary-mary pisze...

WOW !
Cudowny szal

Violetta pisze...

cudny jest ten szal :))

lamika88 pisze...

Piękny:-)

Anonimowy pisze...

a mnie się nie podoba.

Niemodne lektury pisze...

Pozazdrościć cierpliwości :) Pięknie wyszedł ten szal!

Agnieszka M. pisze...

cudoooooooo

Koraliki Beaty pisze...

o rany ale sliczny.

samosia pisze...

Fantastyczny! oczu nie mozna oderwać.Ależ to musi być pracochłonne dzieło.

bean pisze...

Śliczny szal!
Podziwiam.

Magdalenka pisze...

Jeden z piękniejszych szali, jakie widziały me oczy.. CUDO po prostu!

Anonimowy pisze...

mi się bardzo podoba ten szal sama się do niego przymierzam i na dniach zamierzam zacząć zapraszam na mój nowy blog www.basia30.blogspot.com dopiero zaczęłam go pisać ale może stanie się dla kogoś źródłem inspiracji pozdrawiam i życzę owocnego robótkowania Basia

Marta pisze...

fantastyczny jest ten szal (ten wzór!!!) gratuluje cierpliwości!!!

Jednorożec

Jednorożec na wakacjach :) 

Popularne posty