CZARNA HARUNI




Wielkość: 180 cm X 94 cm
Materiał: 50g wł. Angel Bergere de France - 24% moher 34% akryl 44% poliamid - 29g/275m
Druty: 4,0

P.S.
KASIA, RENI, ANKA, PIUMA, KORALIKI BEATY, MALAALA, LAMIKA88, VIOLETTA666, EVE-JANK, JUTA, ASIA I WOJTEK, BEAN, ZULKA, MAMICZU
bardzo dziękuję za piękne słowa i pozdrowienia.
YADIS
to już któraś z kolei Haruni.
MONOTEMA
też mam tą włóczkę w twoich kolorach, może będą następne chusty a może nawet Haruni.
KORONECZKA
wiem, ten kod jest okropny.
SAMOSIA
w "produkcji" też nie lubię czarnej włóczki.

16 komentarzy:

Yadis pisze...

Wspaniała ta twoja Haruni, nie myślałam, że może tak ładnie wyglądać w czarnym kolorze...
Moja zmodyfikowana Haruni rośnie bardzo powoli, więc zazdroszczę ci, że masz już swoją chustę gotową...

Unknown pisze...

Piękna.
I w moim ulubionym kolorze :-)
Po prostu piękna.
Pozdrawiam serdecznie.

monotema pisze...

Yadis ma rację, w czarnym kolorze piękna, wyrafinowana, nie spodziewałam się tego i ja. Mam tę włóczkę w kolorze szarym i granatowym, ale czarny tu wygląda pęknie!

Anka pisze...

Ślicznie wygląda!

Joanna pisze...

Dostojna Haruni.
Pozdrawiam

annakatarzyna pisze...

Piękna jest! Aż postanowiłam pokonać kod weryfikacyjny. ;) Bo tak w ogóle to zaglądam regularnie. :)

malaala pisze...

Ach ,ech, ach!!!!!

lamika88 pisze...

Cudowna:-)

Violetta pisze...

piękna chusta :))

evejank.blogspot.com pisze...

przepiękna chusta

Juta pisze...

Cudeńko:)))Pozdrawiam

Unknown pisze...

Ależ jest piękna! Zjawiskowa - jak mgiełka!

bean pisze...

Jestem zachwycona! Wspaniale i bardzo elegancko prezentuje się w czerni :)

samosia pisze...

Jest piękna! Nie przepadam za dzierganiem z czarnej włóczki, ale już gotową miło się ogląda.

Ula Zygadlewicz pisze...

Piękna i elegancka.

mamiczu pisze...

Jest śliczna,delikatna i elegancka,pozdrawiam

Małgosia

Jednorożec

Jednorożec na wakacjach :) 

Popularne posty