KOLOROWE WDZIANKO

Grube druty, gruba włóczka i jedno popołudnie.







Rozmiar: 38
Materiał: 220g wł. Nepal Katia - 28% wełna 72% akryl - 100g/100m
Druty: 6,0 i 8,0

P.S.
IGRASZKI Z WŁÓCZKĄ, ALICJA11, GOOOCHA, PANDORA, CHRISTINA-ART, MAJOWABABCIA, ANTOSIA, JUTA, MAMICZU, KASIA, SZYDEŁKOWE CZARY-MARY, KASIA, IWONA, DORKAMIKRUS, LAMIKA88, MARZANNA, VIOLETTA666, MALAALA, RENI, AGAMICH, KORALIKI BEATY, ANONIMOWY, AGADZIEJE, BEAN, PIERDUTY, POZYCJONOWANIE STRON
wow, ile komentarzy. Wszystkie cudne. Dziękuję.
ABA
oczywiście, że możesz, ja też się inspirowałam.
GOPSTA
jeszcze wszystko może się zdarzyć.

28 komentarzy:

Igraszki z włóczką pisze...

ale tempo! podziwiam, a tuniko-wdzianko super,
pozdrawiam

alicja11 pisze...

No uroczy i kolorowy bezrekawnik a tempo masz faktycznie imponujace.

*gooocha* pisze...

Super - zestawienie kolorystyczne daje świetny efekt.

Pandora pisze...

jakie cudne kolory, całość oszałamiająca

k studio handmade pisze...

Śliczne to wdzianko. Gratuluję tempa. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)))

w moim domku pisze...

super, podoba mi sie

Antosia pisze...

Mnie tez sie podoba.

Juta pisze...

Przepiękne to wdzianko:)
Pozdrawiam

mamiczu pisze...

Śliczne wdzianko,mimo grubej włóczki i drutów w takim tempie bym tego nie zrobiła...pozdrawiam

Kasiulkowe Prace Szydełkowe pisze...

Cudowna bluzeczka! Zakochałam się ;-) Naprawdę :P

Szydełkowe czary-mary pisze...

Fantastyczne kolory i wspaniały sweterek

Kasia.D pisze...

Świetne kolory i super efekt!!!

Iwona Eriksson pisze...

Jedno popołudnie? Jakie tempo! Fajny ten sweterek - pikne korory i fasn taki uniwersalny! Super!
Pozdrawiam ciepło:)

dorkamikrus pisze...

piękna ekspresowa tunika

Aba pisze...

kolory zupełnie nie moje, ale ogólnie sweterek mnie zaciekawił strasznie, prosty, uroczy, cieplutki i chyba łatwy w wykonaniu, czyli cos dla mnie :) Już widzę podobny dla siebie tyle że w formie sukienki z długimi rękawami. Może się w przyszłości zainspiruję, jeśli mogę :)

lamika88 pisze...

Fantastyczne wdzianko:-)

Marzanna pisze...

Uwielbiam takie robótki szybkie i efektowne. Super!

Violetta pisze...

piękna tuniczka :))

malaala pisze...

Ale piękna tuniczka!!!I jak szybko wydziergana!!!

reni pisze...

świetna..pozdrawiam

agamich pisze...

śliczne kolory! Podoba mi sie B A R D Z O !!!

Koraliki Beaty pisze...

piękna a do tego takie tempo - szok i uklon :)

gopsta pisze...

EXTRA,podziwiam.Ja to nawet drutów nie miałam nigdy w rękach :}

Anonimowy pisze...

Ale śliczne to "wdzianko". Świetny zestaw kolorów. Jedno popołudnie-hmm-też bym tak chciała.
Serdecznie pozdrawiam z Bydgoszczy-Ania :)

agadzieje pisze...

No co ty?? jedno popołudnie? A jakiś motorek masz w łapkach??:)

bardzo fajna bluzeczka, i jakie zestawienie barw:)!

bean pisze...

śliczne!!! zestaw kolorystyczny jest powalający :)

pierdruty pisze...

Oj, śliczne to jest!

pozycjonowanie stron pisze...

super sweter

Jednorożec

Jednorożec na wakacjach :) 

Popularne posty