JAGODOWY PRZERYWNIK

Jako przerywnik między kolejnymi siateczkami powstało poncho, wzór znajomy, bo już kilka razy został prze zemnie wykorzystany.Rozmiar: uniwersalny
Materiał: 420g Sonata - 70% bawełna, 30% wiskoza - 100g/294m
Szydełko: 3,5

P.S.

CZARCIE PSOTY, REN_I, POCZWARKA, PRZEMEK dziękuję.
EWA ja też mam "pewne problemy" no i nie mam czasu, żeby zrobić coś dla siebie.
BLOG NIEDZIELNY szydełko w rękę i za chwilę będzie poncho.
ZULKA już wędruję i dziękuję za wyróżnienie.
ALICJA11 dziękuję za wyróżnienie, a poncho to tak co chwila po troszeczku i dobrnęłam do końca.

9 komentarzy:

Czarcie Psoty pisze...

Śliczne to ponczo :)

ren_i pisze...

super ponczo

Ewa Kwiatkowska pisze...

Poncho jest śliczne - zawsze podobały mi się takie rzeczy , chyba dlatego,że sama ich nosić nie powinnam - jestem niska i mam duży biust.
Pozdrawiam

alterego-poczwarka pisze...

Świetne!Wzór, kolor... poezja;-)

Przemek pisze...

piekne, jak każde inne ! :)

Ula Zygadlewicz ~ Zulka pisze...

Wrzosowo, jagodowo, delikatnie i ze smakiem.

Anonimowy pisze...

ladny musze tez sobie zrobic podobny :-)

Ula Zygadlewicz ~ Zulka pisze...

Zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia :)
www.pikotka.bloog.pl

alicja11 pisze...

Zapraszam do mnie po odbiór wyróżnień
http://alicja11.blogspot.com/

Poncho jak zwykle piękne i kiedy ty je zrobiłaś?

Jednorożec

Jednorożec na wakacjach :) 

Popularne posty